Książka, którą oddajemy w Państwa ręce została napisana przez studentów wielu szkół wyższych, będących uczestnikami (…) studenckiej konferencji naukowej pt. Konsument XXI wieku – myślę i kupuję (…).
Zaproponowana tematyka konferencji stała się inspiracją do napisania wielu interesujących artykułów, których tematem przewodnim były czynniki warunkujące zachowania firm i konsumentów w XXI wieku. Ich opublikowanie stanowi wieloaspektowy obraz funkcjonowania polskiej gospodarki w obszarze relacji na linii „firma – konsument”, z punktu widzenia młodego człowieka, który spogląda na nią przez pryzmat rodzących się w nim koncepcji innowacyjnych i rozwojowych. Zamieszczone w niniejszej książce artykuły stanowią także obszerny przegląd różnorodnych metodologii badawczych, a także wieloaspektowe spojrzenie na zmieniającą się polską gospodarkę.
(ze Wstępu)
Stron 124
ISBN 978-83-941202-0-7
Cena: 12 zł