Sesja zimowa zbliża się wielkimi krokami, warto przy tej okazji wspomnieć, że nasi Studenci nie tylko uczą się do egzaminów i zaliczeń, ale także rozwijają swoje zainteresowania w różnorodnych kołach naukowych, uczestnicząc w konferencjach, publikując swoje artykuły w tomach pokonferencyjnych.
Dziś przypominamy o najnowszej publikacji Studenckiego Koła Naukowego Manager „Przedsiębiorczość w XXI wieku” pod redakcją Profesora Krzysztofa Firleja, który we Wprowadzeniu do tej publikacji pisze:
„W tak skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej należy zastanowić się, gdzie można umiejscowić przedsiębiorstwo należące do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, i co oznacza dla niego kwestia przedsiębiorczości.”
Zagadnienie przedsiębiorczości w obecnym stuleciu było tematem ogólnopolskiej konferencji studenckiej, która odbyła się w 2019 w naszej Uczelni. W zbiorze pokonferencyjnym SKN Manager możemy przeczytać m.in. o: koncepcji marketingu MLM, innowacyjnych rozwiązaniach w przemyśle spożywczym, wpływie stresu na życie zawodowe jednostki, polityce sukcesu w starupie czy ekonomii współdzielenia.
Zachęcamy do lektury!